Saldana definitief

3 mei 2017. Vanochtend lekker boodschappen gedaan. Veel groente en fruit gehaald en ervoor gezorgd dat we gezond kunnen eten de komende tijd. Vandaag wordt het volkoren macaroni met groenten en een klein beetje rundergehakt. Vanavond gaat het hele gezin sporten. Steven en Jan gaan kickboksen bij Amieries Gym en Donna en ik gaan Bungee trick Dance doen bij Dance & Yoga Styles.

Het is 10:00 uur en ik heb zo-even 22 inch van de lengte van mijn Saldana afgeknipt. Er is genoeg stof over om hier nog iets mee te doen. Eens zien wat we gaan bedenken daarvoor. De linker zijnaad (waar de split in zat) moet nog worden gelockt en de zoom moet ik nog 4 cm omvouwen en dan met de hand vastzetten.

Naaipatronen.nl heeft weer een 50% korting op Simplicity patronen en ik heb twee patronen besteld. Het zijn alle twee patronen van Mimi G, namelijk de 8354 en de 8301. Een tuinbroek en croptop voor mijn tienerdochter en een tuinbroek/rok voor mezelf.

Simplicity Pattern 8301 Mimi G Style Misses' Overalls and Knit Crop Top

Simplicity Pattern 8354 Girls' & Girls Plus Overall & Cropped Knit Tee by Mimi G

Vanmiddag had Steven weer zijn trompetles. Een introductie van een 17-tal lessen tot aan de zomervakantie met een geleende kunststof trompet. Het is iedere keer weer bijzonder hoe je toch geluid uit zo’n exemplaar kan krijgen. De les was dit keer wat rumoerig en onrustig. Na een week vakantie zijn ze allemaal wat druk en opgelaten. Ik ben blij dat ik geen muzieklesjuf was.

IMG_1697

En dan de finale van het patroon Saldana van Mimi G. Ik heb nu twee exemplaren gemaakt naar exact hetzelfde model en patroon.

Geef een reactie

