Dubbel project

4 mei 2017. Ik hoop dat ik mijn ritme van de dag te pakken heb. Allereerst lekker met een gezonde smoothie achter de computer om mijn blogpost te publiceren en een nieuwe start te maken met de volgende. Dit delen op Facebook en het Sanchoforum en daarna even een stukje lezen in het nieuwe Sew Sew Def Magazine van mei 2017.

IMG_1720

De gezonde smoothie komt van de bloggers Chickslovefood. Het is de Kickstart smoothie met koffie voor mama’s. Met ingrediënten als banaan, havermout, plantaardige melk en uiteraard een sterke espresso. Heerlijk vind ik hem. Op de site van Chickslovefood staan trouwens veel lekkere recepten. Afgelopen maandag hebben we nog de preirisotto gegeten en heeft Steven zelfs het restant mee naar school genomen.

De titel heet dubbel project. De reden? Ik ben bezig met een tweetal naaiprojecten, maar over eentje mag ik nog niets bloggen.

IMG_1695

De andere wordt (eindelijk) iets voor mijn man. Een Westbrook shirt uit Sew Sew Def Magazine april 2017. Zijn bovenwijdte en shirtlengte heb ik gisteravond opgemeten, dus die kant ik vandaag vergelijken met het patroon. Uiteraard moet ik die eerst uitprinten en aan elkaar plakken. Een heerlijk werkje vind ik dit. Ik lees vaak dat veel mensen dat een nadeel vinden van pdf patronen, maar niet voor mij. Het voelt als het creëren van iets nieuws. Het enige minpunt is het opbergen van het geplakte patroon. Daar heb ik wat moeite mee, want het printerpapier is nogal dik en stug.

Vandaag ook nog even naar onze boot. Wat slaapspullen brengen, want binnenkort gaan we lekker een weekeindje zeilen naar Enkhuizen of Hoorn om daar het gezelschap te ontmoeten waar we in de zomervakantie mee onderweg zijn. We gaan namelijk met leden van De Toerzeilers een vakantie ‘Rondje Nederland’ doen.

IMG_1721

Geef een reactie

