Elementary

Dinsdag 9 mei 2017. Ik ben weer wakker geworden voor de wekker aan. De gordijnen gingen open en het zonnetje scheen. Je kunt aan het weer niet zien dat het zo goed als gevroren heeft aan de grond maar toch is het zo. We zitten alweer in de tweede week van mei. Gek dat het toch nog zo koud is. Vandaag is net zo’n dag als gisteren. Kids en manlief aan het werk. Eens kijken wat we gaan doen vandaag.

Huishouden vandaag: Toilet gesopt en vloer gedweild. Een wasje gedraaid (“one load a day keeps the chaos away”). Het beddengoed van Donna verschoont en verder het gasfornuis schoongemaakt na het overkoken van de champignonsoep en het aanrechtblad afgenomen. Uiteraard rommel ruimen en de schone was opvouwen/strijken en in de kast doen.

Creatief: Bezig met kledingstuk nummer twee voor Donna. Dit keer met aanpassingen en nee… ook deze mag ik nog niet laten zien. Wat ik wel wil verklappen is dat ik een hele mooie stof hiervoor heb gebruikt die ik op de vrijdagochtend markt in Zwolle heb gehaald. Een mooi zomers stofje in mintgroen met bloemetjes. ’s Avonds is de jurk bijna af. Alleen nog een viertal stiksels. Donna heeft hem aangepast en hij zit geweldig. Echter een zomers kledingstuk.

Verder heb ik ’s avonds niet zoveel gedaan. Netflix gekeken naar een favoriete serie Elementary. Heerlijk, om hier aflevering na aflevering van te bekijken. Lucy Liu, die de personage van Watson speelt heeft toch iedere keer wel een mooie kledingkeuze. Weet je dat ze al 48 jaar is? Het is haar zeker niet aan te zien. Mooie vrouw en een beetje mysterieus vind ik haar.

elementary

Geef een reactie

