Westbrook

15 mei 2017. Maandag is het weer. De was moet gewassen worden en gestreken en in huis moet een en ander worden opgeruimd. Het is lekker warm buiten, dus de deuren gaan open en ik freubel een beetje in huis rond. De vaatwasser geeft een storing en doet het niet meer, dus met de hand afwassen om het weg te werken. ’s avonds heeft Jan hem weer aan de praat gekregen. Wat is het toch fijn om zo’n handige man in huis te hebben.

Tussendoor ben ik bezig met een t-shirt voor Jan. Eindelijk iets voor hem. De kids hebben ook te weinig kleding voor de naderende zomer, maar het was toch echt tijd om iets voor manlief te maken. Ik heb gekozen voor het patroon Westbrook uit het Sew Sew Def magazine van April 2017. Hieruit heb ik al eerder de Saldana gemaakt.

IMG_1791

Hij zit inmiddels in elkaar. Nu nog het zakje op het voorpand en de zomen van de panden en de mouwen. Wordt vervolgt dus. Jan weet nog niet of hij hem gaat aantrekken, hij moet eerst zien of hij hem wel mooi genoeg vindt. Misschien is dat de reden waarom ik niet veel voor hem maak ? 😉

’s Avonds nog lekker een aflevering van Designated Survivor op Netflix gekeken. Mooie serie vinden we dit.

Afbeeldingsresultaat

 

Geef een reactie

