Ziekenhuisbezoek

10 mei 2017. Ik zit thuis achter de computer te wachten totdat het tijd is om naar het Ziekenhuis Tjongerschans in Heerenveen te gaan. Ik heb een afspraak voor een eindcontrole van de verwijdering van de Essure veertjes wat de afgelopen jaren tot nogal wat bijwerkingen heeft geleid. Maar ze zijn er sinds eind maart uit en een flink aantal “vreemde kwaaltjes” zijn verdwenen. Zo is mijn bui vele malen beter en schiet ik niet zo snel meer uit mijn slof richting de kinderen. Is mijn zicht alweer een stuk beter aan het worden en krijg ik weer een draad door de naald. Mijn schouder peesontsteking die er al een aantal jaren zat is op miraculeuze wijze verdwenen. En… wat ik erg belangrijk vindt is dat de buikpijn in de onderbuik toch wel met zo’n 60-70 % is verminderd. Ook is er meer energie en ben ik de paniekaanvallen kwijt. Ik krijg het nu voor elkaar om zonder zuchten en steunen nieuwe dingen op te pakken en door te zetten. Of het tussen de oren zit, weet ik niet, maar ik ben daar nu mooi van af.

11 mei 2017. Inpakken voor een weekendje weg met de boot. We zijn namelijk uitgenodigd om onze vakantiefamilies te leren kennen. Dit gaan we doen in Enkhuizen en Jan en ik hebben besloten om er lekker een weekendje met de boot van te maken. De kinderen zijn vrijdag vrij en Jan heeft vrij genomen om morgenvroeg al weg te gaan. Zo hebben we ruimschoots de tijd om naar de andere kant van het IJsselmeer te gaan.

’s Avonds lekker buiten gegeten met z’n allen en de kids speelden nog even buiten. Voor onze ipad kinderen zijn dit unieke momenten en die heb ik dus op de foto gezet.

 

Geef een reactie

