Lizzy 1 van collie-collie.com

Een tijdje geleden deed Nicole Claudia Blok een oproep voor het proefnaaien van een nieuw patroon dat ze in eigen beheer ging uitbrengen. Ik had me daarvoor aangemeld maar met de opmerking dat ik wel een dochter heb met een cupje. Dat vond Nicole geen enkel probleem en ik mocht proefnaaien. Het was wel een beetje spannend, want wat zou het voor een jurkje zijn. Donna is inmiddels de roeseltjes en aparte dingen voorbij en dat is nu net het handelsmerk van collie-collie.com. Maar wat ik ook weet is dat er erg veel mogelijkheden zijn om te vereenvoudigen en aan te passen. In het verleden heb ik van Nicole al meerdere patronen gemaakt. Onder andere Katinka, Elodie, Odilia, Nadia Heleentje en Willemientje heb ik al eens gemaakt. Alleen de Caitlyn en Unique heb ik niet gemaakt.

mei 2010 097

Elodie

december 2010 104

Nadia

IMG_5401

Odilia

mei 2014 008

Katinka

Willemientje

IMG_6375

Heleentje

Ik vond het een enorme uitdaging om een “grote” jurk voor Donna te maken. In de foto’s hierboven is het nog echt een basisschool meisje en nu wordt het toch een ietwat “volwassen” dochter. Een kleine maat S kan ze inmiddels aan en het blijft maar doorgroeien.

In een volgend blogje zal ik het eerste exemplaar laten zien.

 

 

Een gedachte over “Lizzy 1 van collie-collie.com

Geef een reactie

